سفارش تبلیغ
صبا ویژن

برگزاری چهارمین جشنواره ملی مشاعره رضوی در بوشهر

صادق میگلی دیدگاه

بسم الله ارحمن الرحیم
در آستانه آغاز به کار هفتمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) برنامه برگزاری چهارمین جشنواره ملی مشاعره رضوی اعلام شد

با اعلام برنامه های هفتمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا(ع) , استان بوشهر و شهر بوشهر برای چهارمین بار بعنوان میزبان شرکت کنندگان در جشنواره مشاعره رضوی از سوی دبیرخانه این جشنواره انتخاب گردید.
با توجه به میزبانی موفق استان بوشهر در دوره های قبلی جشنواره و نیز استقبال کم نظیر مردم بوشهر بویژه جوانان و حضور بیش از 300 متقاضی شرکت در مشاعره در هریک از دوره های قبل, میزبانی این جشنواره برای چهارمین بار به استان فرهنگدوست و هنرپرور بوشهر احتصاص یافت که موجب ایجاد شور و انگیزه مضاعفی در میان هنرمندان استان برای رقابت در این جشنواره گردیده است. طبق اطلاعیه سایت اطلاع رسانی شمس توس در خصوص هفتمین جشنواره مشاعره رضوی به نشانیhttp://www.shamstoos.net/post/120 , اهداف و برنامه های چهارمین جشنواره مشاعره رضوی به شرح زیر اعلام شد:

با این دستمایه اصحاب شعر و شعور را دعوت می کنیم تا در رقابتی پر نشاط و معنوی در عرض ادب و احترام و اخلاص نسبت به ساحت قدسی امام هشتم (ع) گوی سبقت را از هم بربایند و در جایگاه والای شیفتگانش قرار بگیرند. جنوب ایران اسلامی، بوشهر کهن تکیه داده بر ساحل زیبای خلیج جاودانه فارس، افتخار دارد که بار دیگر در جشنواره ملی مشاعره رضوی پذیرای وجود مالامال از عشق شما به امام رضا (ع) باشد.

اهداف:
-    اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی
-    شناسایی و معرفی و تجلیل از پدید آورندگان آثار فرهنگی و هنری مرتبط با سیره رضوی
-    آشنایی با ادبیات دینی و اشعار مفهومی در خصوص اهل بیت ( علیهم السلام )
-    ایجاد روحیه مشارکت بین علاقمندان به شعر و ادب فارسی
-    تعمیق ارتباط ادبیات فارسی با فرهنگ رضوی

شرایط و ضوابط شرکت:
*جشنواره ملی مشاعره رضوی از گروه سنی 17 سال به بالا جهت شرکت در چهارمین جشنواره مشاعره سراسری دعوت می نماید.اشعار ارائه شده می بایست از محتوای مناسب پیرامون «مدح، ثنا و مناقب » حضرت علی بن موسی الرضا(ع) برخوردار باشند. *جشنواره مشاعره رضوی سراسری بوده و در استان بوشهر برگزار می گردد.

داوری:
* داوری توسط هیئت داوران که افراد برجسته و متخصص در شعر و ادبیات رضوی می باشند انجام می گیرد. *شرکت کنندگان پس از انتخاب در مرحله استانی از سوی هیأت داوران به عرصه کشوری که در استان بوشهر برگزار می گردد راه می یابند.

تقویم:
مهلت ثبت نام :31/6/1388
تاریخ برگزاری : 2و3/8/88
مراسم اختتامیه: 3/8/88

جوایز:
نفر اول کمک هزینه سفر به حج عمره معادل 000/000/5 ریال
نفر دوم کمک هزینه سفر به عتبات عالیات معادل 000/000/4 ریال
نفر سوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس معادل 000/000/3 ریال
نفر چهارم کمک هزینه سفر معادل 000/000/2 ریال
نفر پنجم کمک هزینه سفر معادل 000/500/1 ریال
نفر ششم کمک هزینه سفر معادل 000/000/1 ریال
نفر هفتم کمک هزینه معادل 00/000/1 ریال
نفر هشتم کمک هزینه سفر معادل 000/000/1 ریال

توضیحات:
لازم است ثبت نام کنندگان مشخصات کامل شناسنامه ای، نشانی کامل پستی، در صورت امکان نشانی الکترونیکی و شماره تماس خود را قید نمایند . امید ما شرکت پرشور و با شکوه همه شما عزیزان و توفیق ما افتخار میزبانی علاقمندان به خاندان اهل بیت علیهم السلام می باشد.

آدرس دبیرخانه

• علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می توانند از طریق مراجعه حضوری و یا مکاتبه ای به نشانی : بوشهر – میدان قدس – اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی – دبیرخانه چهارمین جشنواره سراسری مشاعره و یا با تلفن های تماس 2528075- 2532660- 0771 در ساعات 8 الی 13 و 18 الی 20 با دبیرخانه جشنواره تماس بگیرند.  
Email:info@ershadeboushehr.ir

امید ما شرکت پر شور و باشکوه همه شما عزیزان و توفیق ما افتخار میزبانی علاقمندان به خاندان اهل بیت ( علیهم السلام ) می باشد .

دبیرخانه جشنواره سراسری مشاعره رضوی
دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی، فرهنگی هنری امام رضا(ع)



عکس دوره های قبل







نظر فراموش نشود لطفا


کلمات کلیدی: جشنواره مشاعره رضوی امام رضا(ع)، عکس، اخبار

?بازدید امروز: (3) ، بازدید دیروز: (8) ، کل بازدیدها: (130251)

ساخته شده توسط Rodrigo ترجمه شده به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ.

سرویس وبلاگ نویسی پارسی بلاگ