• وبلاگ : جاشوا
  • يادداشت : امسال کدام سوي ميدان هستم . . .
  • نظرات : 1 خصوصي ، 10 عمومي
  • چراغ جادو

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + سحر نزديك است 
    با سلام
    در جواب برادر عزيزم صادق جان
    تصورات من از بسيجي در زمان کودکي ادم هايي بودند که هميشه بر لبانشون لبخند جاري بود.از مردم بودنند.براي مردم بودنند.دشمن ظالمين ياور مظلومان.کساني که بي هيچ چشم داشت از خانه و کاشانه دست خالي رفتند دست پر به نزد معبود شتافتند.نزد خدا و بنده خدا رو سفيد.اون ها که امين مردم بودن الگوي مردم بودند با دشمن مردم ميجنگيدند کجا رفتن؟آيا هم رديف کردن اينان با کساني که در روز عاشورا مردم را به خاک و خون کشيدند مردمي که همچون سيد الشهدا در برابر ظالم ايستاده اند و تن به ظلم يزيديان زمانه نميدهند.بسيجي نماهايي که با گلوله.چماق .اسپري اشک اور به جان مردمي مي افتند که امام راحل انان را ولي نعمت مي خاند.چه کسي حتک حرمت کرد کساني که شعارشان يا حسين است و مي خواهند ديده شوند.شنيده شوند.يا کساني که با ماشين بيت المال پليس مردم را زير سم استبداد له ميکنند.کساني که اجساد جوانان را با فک شکسته تحويل ميدهند(شهيد روح ال اميني)کساني که به حسينيه امام در جماران حمله ميکنند و شيشه ميشکنند و روضه خوان مجلس امام حسين را به پاين ميکشند(خاتمي) به يادگار امام توحين ميکنند (سيد حسن) سنگ قبر ندا اقا سلطان را براي 3سومين بار ميشکنند.همانطور که 16 اذر روز شهادت 3 جوان دانشجو را جنايت شاه ملعون ميدانيم.کشته شدن جوانان وطن(ندا...)جنايت رهبران اين زمان ميدانيم.چون رهبر ميبيندو سکوت ميکند.با تشکر
    پاسخ

    تصورات زيباي شما را ارج مي نهيم و از انهايي كه شما آنان را مردم مي خوانيد و در روز عاشورا به قول خودتان نمي خواهند زير بار ظالمان بروند تشكر ميكنيم البته شيوه جالب دوستان شما از زير بار ظلم نرفتن شيوه اي جديد است زيرا تا انجا كه من خبر دارم در مرام امام حسين (ع) خبري از سوت و كف و قر توي كمر نبود و نيز فرياد دادخواهانه شما را نيز شنيديم كه مي گفتيد مرگ بر اصل ولايت فقيه البته شما بهتر از ما خبر داريد زيرا شما ياوران خميني كبير بوده ايد و اينكه شعار ضد ولايت فقيه مي دهيد هم شايد شيوه جديد تفسير شما از كلام امام در اينباره باشد . حالا از اينكه مي خواهيد ديده شويد شكي نيست چرا كه حسابي شما را نشان دادند دوستان لوجستيكتان مثل بي بي سي و سي ان ان و ... بله فرياد مظلوميتتان گوش فلك را به همت دوستان امريكايي و اسرائيلي و انگليسي كر كرده و اما ندا اين نداي غريب و مظلوم كه معلوم نيست و كسي از خود نمي ژرسد كه اخه كشتن اين دختر چه سودي براي چه كسي بهمراه داشت و همه با احساسات ژاك مي گويند اخي چرا كشته شد ولي نمي گويند كشتن اين دختر چه كمكي به نيروي انتظامي مي كرده‏؟ و حال انكه ان مرد نيكوكاري كه همراه ندا بود چه شد كه دو روز بعد از قتل ندا سر از بي بي سي در اورد/ درهبري كه شما از آن صحبت مي كنيد گفت دست از اردو كشي برداريد اما شما نشنيديد يا بنفعتان نبود كه بشنويد..

    سلام دوست گرامي!

    مطلب بسيار آموزنده و خوب بود ممنون

    از «تن» تو هر چقدر هم که قوي باشد،ترسي ندارند
    از گاو که گنده‌ تر نمي‌شوي، ميدوشندت!
    از خر که قوي‌تر نمي‌شوي، بارت مي‌کنند!
    از اسب که دونده‌ تر نمي‌شوي، سوارت مي‌شوند!،
    اما فقط از «فهميدن» تو هست که مي‌ترسند...

    ياحق

    سلام / مطلب خوبي بود استفاده كردم و همينطور نگاهي به ژستهاي قبليتون انداختم د ركل خدا قوت

    دو ركعت بندگي خوشحال مي شه سر بزنيد

    يا علي

    سلام

    مطالبتون جالب بود

    افسوس كه به جاي افكار حسين زخمهاي تنش رانشانمان دادند

    دكتر علي شريعتي http://azadino.parsiblog.com/

    سلام مرد
    خدا قوت، حساب کار ظاهرا از دست همه در رفته. اونايي که ديروز اون کارار رو کردن قطعا از ميرحسين هم عبور کردن، الان دوره دوره لجبازي والا هر آدم عاقلي(اگه مست نباشه) ميدونه که اين شرايط به نفع هيچ کس نيست.
    خدمت مهديار عزيز هم عرض کنم که اگه اون 13مليون يه 24 مليون هم در طرف مقابلشون دارن، مشکل اينجاست که الان همه دارن به هم چنگ و دندون نشون ميدون اين وسط يه عده شدن آتيش بيار معرکه.
    هر حرکت اعتدالي هم با فتنه خفه ميشه.

    سلام.

    اميدوارم هيچ وقت از محور ولايت دور نشيم و اون را گم نكنيم.

    التماس دعا. يا علي.

    + مهدي يار 

    صادق جان پيام قشنگت كه با تمام احساس وشيفتگي ولايتمداري نوشته بودي در وب خود مشاهده كردم . من فكر مي كنم هر ايراني

    و هر مسلمان آزاده از دودستگي بين مردم دلش شكسته ميشود . البته چاره آن بكار بردن حالات انفعالي و احساساتي نيست . البته در زمان انقلاب هم كه شما دنيا نيامده بوديد در روز عاشورا همينطور بنفع انقلاب تظاهرات و كشت وكشتار ميشد . بايد صره را از ناصره تشخيص داد . هميشهاسلام از دو قر ضزبه خورده : 1- از ساده لوحان 2- از تندروها . بايد در كسب معرفت و انجام تكاليف شرعي بكوشيم و در امور سياسي نيز با بصيرت و آگاهي رفتار كنيم . موفق باشي .

    نوشته هاي جاليت و بويژه تصاوير عاشورائي ها را نگاه كردم ولذت بردم . مخصوصا عكس بخشو كه شاد شدم و روحش شاد باد .

    اما ضمن احترام حالصانه به ولي فقيه مسلمين بايد خدمت صادق عزيز عرض كنم بعضي ها در دين آنقدر تندروي مي كنند كه عده اي زده ميشوند . مثلا براي ميرحسين مي گويند يزيدي ! اگر ميرحسين يزيد است & پس آن سيزده ميليون كه بوي راي دادند و ده ميليون خانواده هايشان ، مي گويند : يزيد حتما آدم خوبي بوده وتاريخ آنرا وارونه جلوه داده . صادق جان بايد هوشيار باشيم و با بصيرت راه را انتخاب كنيم . موفق و مويد باشي . از مطالب و تصويرهاي ارزشي خوبت هم استفاده كردم . دستت درد نكند

    سلام

    عزاداري هات قبول برادر

    ميدان هاي جمل و صفين ونهروان و كربلا هنوز هم هستند و ما هم همانند آنزماني ها هستيم و انتخاب هايمان.

    اميد كه هم ميدان ولايت باشيم